vineri, 23 ianuarie 2009

Lacrimă de înger






Astăzi ( 17 ian.), deşi a nins vesel, elevii mei au scris versuri triste....poate din dorul de cei dragi că nu le putea împărtăşi din bucuria ninsorii...






Lacrimă de înger

O lacrimă de copil
S-a furişat tiptil
Pe-obraz de copil orfan
Ce n-a avut măcar un an
O mamă dragă lângă el...
Era atât de mititel!

Acum mai spune uneori,
Privind cu lacrimi printre nori:
,,O, mama mea,
eşti ca o stea!

Mama lui e-n ceruri, sus
A luat-o chiar Iisus...

De-atunci în ochii mei apar
Lacrimi cu mult amar,
Lacrimi ca nişte mărgele
Cu luciri de stele...

...
,,O, mama mea,
eşti ca o stea!”

( Rusu Onisim )

4 comentarii:

Minicoleta spunea...

Cata puritate intr-un sufletel de copil...de-am fi si noi macar cat un fir copii, sa avem candoarea lor...lumea ar fi infinit mai buna!
:), mirela

Sorin M. spunea...

plang...plang ca in vremea copilariei cand nu stiam sa-mi ascund lacrimile...

"Mama lui e-n ceruri, sus
A luat-o chiar Iisus..."

...si MAMA mea...exact in ziua cand implineam un an...ce dor imi e de ea!

Mariana spunea...

Mirela, îţi mulţumim din suflet pentru cuvintele tale! Te mai aşteptăm pe aici cu mare drag! Hai să ne bucurăm împreună de frumuseţile nebănuite ce pot încăpea uneori în cuvânt!


Sorin, uite că stau aici de ceva minute, şi tac...şi mă caut de şerveţele...şi mă înfior de lacrimile sfinte ale dorului de copil...Prin dorul tău frumos eşti legat mereu de Cer , de locul din care mama ta te veghează...
Până o vei întâlni, până îţi vei alina dorul de ea, primeşte dragostea noastră pentru a trece mai uşor prin aceste încercări ale vieţii!

Minicoleta spunea...

Si eu va multumesc pentru intampinare si fiti siguri ca o sa va vizitez destul de des!
sa facem din vorbe...cuvinte.Doar ele sapa-n suflet cu puterea Celui ce este dintotdeauna Cuvant!
:), mirela