duminică, 18 ianuarie 2009

Dor de candoare

( 18 ianuarie - 2008 - privind la albul iernii dorind candoarea îngeraşilor...)

DOR DE CANDOARE

Aş vrea să fiu din nou copil
Să-ngenunchez mai des pe gheaţă
Să vă cum îngerii, tiptil,
Mă însoţesc de dimineaţă
Din luna mai până-n april...

Aş vrea...dar sufletu-i gheţar
Pe care-alunecă ispite
Ca frunze moarte de arţar,
Când visele sunt adormite
Şi-ngenucherea-i în zadar...

Aş vrea un copilaş să fiu
Să pot vorbi cu îngeraşii
Să-mi strălucească, sidefiu,
Privirile atunci când paşii
Aleargă fericiţi că-s viu...

Aş vrea....dar pasul mi-e de lut
Şi se târăşte cu mâhnire
Că sufletul mi-este umplut
De-amărăciuni şi neiubire
Uitând Iubirea-Absolut...

Aş vrea să fiu din nou copil,
Iertarea să îmi fie zborul...
Iubind cu sufleţel umil
Să-mi fie inima izvorul
Al celui mai taboric tril...

Te rog, ascultă-mi, Tată, dorul
Şi fă să fiu din nou copil
să-Ţi cânt Iubirea-n dulce tril!...
...din luna mai până-n april...
cu sufleţelul meu umil...

Niciun comentariu: