sâmbătă, 24 aprilie 2010

Un tremur în noapte


( 16 martie 2010 – când dorul face din noapte zi...
din plâns extaz...din tremur liniştire şi fior de iubire...)



E noapte adâncă,
dar cine nu ştie că-n noapte
stelele-şi dau mâna voiase
aşezându-se câte una
pe gene de dor...

E noaptea nădejdilor
şi-n rugă se-aud şoapte
Ce-aleargă spre cer fericite,
de-acelaşi fior înlănţuite,
Scăldate de acelaşi izvor
de lacrimi curate...

E noapte şi somnu-i departe,
ca doritele chipuri
ascunse sub pleoape,
ce-n rugă cu tine
îşi picură dorul
pe filă de carte,
pe versul de psalm,
cu tremur în suflet ,
cu inima jar,
cu palma un nufăr,
cerşetoare de har...
cu inima floare
cerşind îndurare,
măcar un strop
cât bobul de rouă...

E noapte, dar e bine
Că-n liniştea-i de rai
Eu mă unesc cu Tine
şi cu ei, cu fraţii mei,
în al Iubirii grai !
( Mariana L. )


Un comentariu:

elena marin-alexe spunea...

cu inima jar,
cu palma un nufăr,
cerşetoare de har...
cu inima floare
cerşind îndurare,
măcar un strop
cât bobul de rouă...

Aceste versuri m-au impresurat ca un val si am simtit parfumul lor minunat adus prinos Domnului.
O seara de mare har sa ai draga mea!