sâmbătă, 24 aprilie 2010

O lectie de viata!


Nick Vujicic este un tânăr de 25 de ani, care s-a născut fără mâini şi fără picioare. Are doar un ciot de aproximativ 25 cm în loc de piciorul stâng, pe care el îl dezmiardă ca fiind un “os de puisor”, dar care îi slujeşte pentru a trăi o viaţă independentă. Nick a absolvit facultatea de ştiinţe economice cu specializare în planificare financiară şi contabilitate. Este o inspiraţie pentru generaţia tânără de astăzi şi un model în dependenţa totală de Dumnezeu.

“Salut ! Numele meu este Nick Vujicic şi sunt din Australia ... vreau să-mpărtăşesc cu voi viaţa mea, cum mi-a oferit mie Dumnezeu multă putere şi mult sprijin prin handicapul meu, şi cum şi voi puteţi avea pace, bucurie şi victorie în viaţa voastra chiar dacă aveţi necazuri în viaţă...”



( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la OasteaDomnuluiTV din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit aflat în colţul din stânga-jos. )

Un comentariu:

ana spunea...

Am vazut acest film acum doi ani. De atunci, recunosc, ma gandesc cu recunostinta la faptul ca nu imi lipsesc membrele.
Acest tanar nu are membre, dar inima lui are aripi...
Noi, poate ca avem membre, dar inima zace inerta...
In Evanghelia de azi s-a spus: ,,Caut un om..."...de fapt toti cautam un OM, Omul- Iisus Hristos care ne da vindecare handicapurilor inimii...In multe locuri lumea zace, se taraste asteptand vindecare...

Dar aici, e zbor...Inimile au aripi...
Slava Lui!