sâmbătă, 27 iunie 2009

Taină şi dor...

E ceasul de taină acum,
Dar sunt prea departe,
pe drum...
Mă înfăşoară noaptea
C-un şal moale şi cald...Aliniere în centruÎmi lipesc fruntea-ngândurată
De fiecare fald...
Mi-e bine! Un pic mai bine!
Dar mă-ncolţeşte-un dor,
unul mistuitor...
Din vise îi fac aripi de zbor,
Şi merg departe, departe...
Unde dorul vrea să mă poarte.

În zborul acesta, mi-e bine!
Atât de bine!
Trei stele jucăuşe,
Aduse de-un îngeraş,
Îmi prind în păr
Trei raze de lumină
Şi trei flori de măr...
...
E îngerul ce îmi veghează somnul,
Este trimis de Domnul.
Dintotdeuna am simţit,
şi am ştiut....

Un cuib de drag, în suflet,
de mult eu i-am făcut!

Un comentariu:

Sorin M. spunea...

Un cuib de drag, în suflet,
de mult eu v-am facut

Multumesc Mariana de versuri, fii binecuvantata!