luni, 29 iunie 2009

Plutesc de fericire

Iată ultima creaţie a lui Sorin, a carei postare este o surpriză...
Sper sa fie una plăcută :)


Păşind cu talpa goală pe umede nisipuri,

Te caut cu ardoare în zecile de chipuri...

În juru-mi e cântare de candizi heruvimi

Şi văd cum zboară-n ceruri mulţimi de serafimi...


Orbit precum copiii de-atâta strălucire,

Eu plâng şi râd şi cânt de-atata fericire

Plutesc în zări albastre prin zeci de mii de sori,

Înconjurat de albe şi vesele ninsori.


Azi nu mai simt durere, nici suferinti, nici teama...

Că Tu mă porţi pe braţe precum o dulce mamă

În susurul cel dulce de raze şi de şoapte

Şi-n raiuri de lavandă de dincolo de noapte…


Cu flori de măr alb-roze îmi ningi duios pe tâmple

Iar albul lor şi rozul de dor sufletu-mi umple...



5 comentarii:

Sorin M. spunea...

Esti formidabila Mariana...nu stiam ce s-a intamplat, credeam ca postasem de doua ori apoi am citit despre surpiza....multumesc ca esti alaturi de mine in aceasta plutire de fericire...

Va multumesc tuturor celor care urmarind acest blog, chiar daca nu spuneti nimic la comentarii imi dati aripi sa zbor...fiti binecuvantati!

CAZACU GHEORGHE spunea...

Suntem alaturi de tine cu comentarii , frate al meu Sorin.... Si vei fi mereu alaturi de noi , sa fii binecuvantat....

dorin spunea...

iti multumesc de poezie ,Sorin,mi-ai readus aminte ca doar in bratele Domnului putem fi cu adevarat fericiti !
lucrul tau sa-ti fie rasplatit si aici,dar mai ales Acolo Sus de Cel caruia Ii slujesti atat de frumos!
slavit sa fie Domnul!

Miriam spunea...

Mă bucur că te-am surprins în mod plăcut! :)
Plutim cu cei ce plutesc şi ne târâm cu cei ce se târăsc...Asta ne-a învăţat El, Hristos.
E o mai mare bucurie în a oferi, mai ales când este primit cu inima deschisă!
Îţi doresc ca această plutire să fie nesfârşită!

mmary spunea...

Superba poezie Sorin...superba Iubirea in bratele careia :"Azi nu mai simt durere, nici suferinti, nici teama..."...eu iti doresc ca intotdeauna sa poti spune :"Eu plâng şi râd şi cânt de-atata fericirePlutesc în zări albastre prin zeci de mii de sori,Înconjurat de albe şi vesele ninsori."...