duminică, 28 iunie 2009

Rodul jertfei

Nimic nu mă-nspăimantă
privind spre viitor,
cât sunt legat de fraţi
cu funie de dor.

În faţa lor, spre Domnul,
când vreu să mă ridic,
mă văd în toate-a mele
atât de slab şi mic.

Dar am în ei un sprijin
pe drumul către cer;
cu ei mă-ndemn la luptă
şi nu mă simt stingher.

Şi-atunci când sunt departe
în mine-i port cu dor
şi spun la toată lumea:
- sunt rodul jertfei lor!

Un comentariu:

Miriam spunea...

Sorin, ce frumos ai esentializat legaturile intre crestini, legaturi fratesti de iubire, de dor!
Fara acestea nu am reusi nimic, nu am fi nimic...Jertfa lor de iubire ne tin cu inima lipita de ei si de Cer!
Asta e minunea in fata careia eu scriu ,,psalmi de dor"...Leg[tura frateasca e preocuparea mea cea mai draga...fara ea m-as topi de tristete...cu ea zbor spre Cer direct in inima lui Dumnezeu!
Fiti binecuvantate, infratiri dragi, prietenii scumpe, iubiri statornice si-mbratisari inlacrimate de dor! Voi sunteti comori de pret pentru inima mea!