miercuri, 24 iunie 2009

Iisus, Iubirea mea


( 13 mai 2009 – clipa sfântă-a rugăciunii în care parcă simt că sunt deplin cucerită de iubirea Lui...şi inima mi-e Rai... )

Când îmi vorbeşti pătruns de dor
În noaptea ce coboară, lină,
Mă cucereşte-un cald fior,
Mă-nchin adânc şi Te ador
Cu inima de doruri plină.

Când mă pătrunzi cu ochi de stea,
Îi fac Luminii loc în mine,
Şi-n tremur, poezia mea
Rescrie tot ce Îţi şoptea
În nopţile de Rai, senine.

Când mă atingi cu adieri
În zorii blânzi ai dimineţii,
Uit tot necazul ce-a fost ieri,
Răsar în suflet primăveri
Ca-n zorii dragi ai tinereţii.

Când vrei în suflet să-mi revii
Să stăm la cea mai sfântă cină,
Mă pierd prin lăcrămioare mii
Ce Te aşteaptă să îmi fii,
Iisus, Iubirea mea divină.

Când înţeleg cât mă iubeşti,
Plutesc de-atâta fericire!...
Te strig cu dor:,, Ah, unde eşti?!
Cobori cu-alaiuri îngereşti
Şi fii-mi veşnică, Iubire! ”

Un comentariu:

CAZACU GHEORGHE spunea...

Avem o noutate Frate Sorin , cu care trebuie cu totii sa fim utili celor care au nevoie de ajutor!

Multumim de material si este primit cu binecuvantare in casa mea. uitativa pe :

www.fratelesuferintei.blogspot.com

Doamne Ajuta!

Slavit sa fie Domnul. Amin.