joi, 18 iunie 2009

Când eu Te căutam ( zilele poeziei dorziene)


Zilele poeziei dorziene - Traian Dorz - 20 Iunie 1989 - 20 Iunie 2009 - 20 de ani de la trecerea la cele veşnice a marelui poet creştin. Iată una dintre miile de poezii scrise în închisorile comuniste:

Când eu Te căutam, Iisuse,
cu inima-n răscruci răpus,

Cu un surâs de primăvară
spre mine-ai pogorât, Iisus.


Tu mi-ai desfrunzărit fiinţa
ce-n moarte şi-n îngheţ zăcea,

Făcând să-nmugurească-n mine
flori şi dor de rămurea.



Cu dulcea-Ţi rază fermecată mai încălzit şi legănat
Şi fruntea mi-ai îmbrăţişat-o cu un sărut înmiresmat.

Azi, pleoapele-mi dezgheaţă lacrimi cu bucurii de nedescris
Că mi-ai iertat fiinţa toată şi drum spre ceruri mi-ai deschis.

Ajută-mă, Te rog , Iisuse, sub raza Ta mereu să stau,
Să mă hrănesc din Pâinea Vieţii şi din Potirul Tău să beau.

Iar când din lumea asta rece la Tine sus mă vei chema,
Dă-mi alt surâs de primăvara, cu el să zbor spre Slava Ta.

Traian Dorz

Un comentariu:

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.