duminică, 24 ianuarie 2010

Târziu Te-am iubit








Târziu Te-am iubit
Frumusete atât de veche si atât de noua,
târziu Te-am iubit.
Tu erai înlauntrul meu
Si eu eram în afara
si acolo Te cautam
si ma aruncam eu
– cel ce si-a pierdut frumusetea –
asupra acestor lucruri frumoase
pe care Tu le -ai facut.
Tu erai cu mine,
dar eu nu eram cu Tine.
Ma tineau departe de Tine
frumoasele lucruri
care, daca nu ar fi în Tine,
nu ar exista.
M-ai chemat –
si m-ai strigat
si ai rupt surzenia mea.
Ai stralucit
Si ai alungat iubirea mea.
Ai raspândit o mireasma
si am respirat-o
si acum suspin dupa Tine.
Te-am gustat
si mi-e foame si sete.
M-ai atins
si am luat foc,
arzând dupa pacea Ta.

Fericitul Augustin

(354 - 430)


2 comentarii:

Miriam spunea...

Nu pot să nu îmi amintesc de prima întâlnire cu aceste versuri pe forum postate tot de tine, cu doi ani şi ceva în urmă. Nu ne cunoşteam atunci, dar reacţia mea a fost de parcă ne-am fi cunoscut de-o viaţă:
,,O, Doamne!

Mi-a taiat respiratia poezia de mai sus!!!!!...Nu mai pot!!!! Ce minuni poate face Hristos intr-o inima TOTAL predata Lui!!!!
Doamne, fa minuni si in noi!!!!

Multumesc , Sorin, pentru aceste versuri!!!"


La fel spun şi acum...

Mira spunea...

Maine, 28 Ianuarie, se face o campanie pentru salvarea planetei noastre. Se emit doar ganduri pozitive, se spun rugaciuni , se aprind lumanari aduse ca ofranda planetei ….fiecare ce simte . Pace, Lumina si Iubire !!!