duminică, 22 noiembrie 2009

PSALM











Crede-mă, Doamne, când Îţi spun,

că am învăţat că lebăda e doar graţie,

vulturul doar zbor

si ciocârlia doar cântec.

Mă doare când unii

mănâncă graţia,

împuşcă zborul şi rănesc trilul.

Mărturisesc că cel mai tare

doare pe pământ,

nu zdrobirea cărnii sau boala,

ci zdrobirea viselor şi a sufletului…

Speranţa moartă e cel mai rău cancer.

Am obosit purtându-mi haina împletită

din carne şi vis.

Mi-e din ce în ce mai dor de Tine.

Pe pământ am totul şi nu am nimic.

Simt totul şi nu simt nimic.

Ştiu mult şi nu ştiu nimic.

Sunt un punct, un fir de nisip,

ce poartă nemărginirea Ta

şi mă minunez

cum ai putut pune atât de mult în atât de puţin!

Urăsc păcatul, dar nu sunt fără de păcat.

Jur, Doamne, că nu am păcătuit niciodată

şi nici nu am greşit de dragul păcatului!

Mergeam visând,

cuprinsă de beatitudine pe un drum

crezând că este calea Ta

şi mult prea târziu am înţeles

că era păcat.


Iartă-mi căile rătăcite,

iartă-mi visele ce au fost doar ale mele,

nu şi ale Tale.

Nu-mi lăsa inima goală de Tine!

Umple-o cu duhul Tău!


Amin!

Scrisa de LUMINIŢA ALDEA, autoarea romanelor "NISIPURI MIŞCĂTOARE" si "ACASĂ", si a volumului de versuri "SUFLETUL MEU: UN MORMÂNT DE VISE" publicate pe site-ul GLOBUSZ PUBLISHING,

2 comentarii:

Miriam spunea...

,,Mi-e din ce în ce mai dor de Tine.
Pe pământ am totul şi nu am nimic.
Simt totul şi nu simt nimic.
Ştiu mult şi nu ştiu nimic.
Sunt un punct, un fir de nisip,
ce poartă nemărginirea Ta
şi mă minunez
cum ai putut pune atât de mult în atât de puţin! "


Excepţional! Când simţi că un vers, un poem, un psalm, se pliază perfect pe suflet, poţi spune sigur că e venit de Sus!

M-am simţit binecuvântată citindu-l!
Mulţumesc, Luminiţa!
Mulţumesc, Sorin!

Rascumparati Vremea spunea...

"Mărturisesc că cel mai tare doare pe pământ, nu zdrobirea cărnii sau boala, ci zdrobirea viselor şi a sufletului… "
"Sunt un punct, un fir de nisip, ce poartă nemărginirea Ta şi mă minunez cum ai putut pune atât de mult în atât de puţin! "
"Iartă-mi căile rătăcite, iartă-mi visele ce au fost doar ale mele, nu şi ale Tale. Nu-mi lăsa inima goală de Tine! Umple-o cu duhul Tău!
Amin! "

Foarte frumoase si sincere versuri!