miercuri, 8 decembrie 2010

Noaptea e stăpână-n vale...


( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la Radio Oastea Domnului din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit aflat în colţul din stânga-jos. )


Noaptea e stapana-n vale
Truda zilei s-a sfarsit
Obosit m-abat din cale
Sa te-adorm Iisus iubit
Obosit m-abat din cale
Sa te-adorm Iisus iubit

Candela vesnic ma cheama
Sa-ti arat cat te uibesc
Sa-ti spun dorul fara teama
Sa ma-nchin, sa-ti multumesc
Sa-ti spun dorul fara teama
Sa ma-nchin, sa-ti multumesc

Cat e de placut cu Tine
Inaintea Ta sa-ti cant
Tu esti singurul meu bine
Toate trec pe-acest pamant
Tu esti singurul meu bine
Toate trec pe-acest pamant

Prietenii curand ma lasa
Lumea trece, toate pier
Prietenia-ti credincioasa
Imi da viata, imi da cer
Prietenia-ti credincioasa
Imi da viata, imi da cer

Doamne, eu ma duc acuma
Dar te rog cu dor nespus
Fii cu mine-ntotdeuna
Noapte buna, scump Iisus
Fii cu mine-ntotdeuna
Noapte buna, scump Iisus

Interpret: pr. Marian Mărcuş

Niciun comentariu: