duminică, 5 decembrie 2010

Haideţi să punem o vorbă bună pentru Daniel, pe lângă moş Nicolae şi moş Crăciun!

"M-am născut într-o zi frumoasă de primăvară pe 29.04.1999. Eu am vrut să vin pe această lume minunată.
Din pacate dintr-o greşeală am suferit la naştere şi era să mă piardă. Creierul meu a rămas fără oxigen şi s-a defectat.Totuşi cred că Dumnezeu mă iubeşte foarte mult şi ma ajutat să rămân în viaţă spre bucuria mea şi a familiei.
Viaţa părinţilor s-a transformat într-o luptă încercând să mă ajute cât mai mult. A fost greu până când au înţeles ce am şi ce au ei de făcut. Din clipa aceea a început recuperarea. Ca să mă înţelegeţi eram o păpuşă de cârpă care nu puteam să-mi ţin nici capul singur.După ani de muncă de recuperare cu profesorul meu drag Dl. Pásztai Zoltán,am început să fiu un copilaş, ştiu să stau pe scaun să mă ridic în fund, în casă mă pot deplasa pe genunchi.
În afară de mişcare slavă Domnului sunt sănătos şi vesel mă duc la şcoală şi învăţ binişor.
Singura mea tristeţe e că nu prea am prieteni, dacă nu ştiu să merg singur nu mă pot ţine după ei.
Acum părinţii mei au găsit o clinică foarte bună la Budapesta unde mulţi copii au învăţat să meargă se numeşte Institutul Pető, au şi vorbit acolo şi deja acum în septembrie mă duc la primul tratament.
Abia aştept să văd cum e şi să simt că iar am evoluat. Dar şi aici este o  problemă tratamentul e foarte scump.Eu nu mă pricep la bani dar din căte aud e vorba de euro, pentru primul tratament s-au strâns banii dar dacă va fi cu efect ar trebui să mă duc cel puţin de trei ori pe an.
Aici aţi putea să mă ajutaţi dvs dacă aveţi posibilitate să se adune bănuţii pentru tratament.
O să vă ţin la curent cu evoluţia stării mele de sănătate."

Vă mulţumesc Daniel

Număr cont pentru cei care vor să-l ajute pe Dani

Mare Timea

Bancpost, Sucursala Oradea
RO81BPOS05006901009RON04 

Invitaţia la Institutul Pető

Niciun comentariu: