vineri, 4 decembrie 2009

Nu-i iuda singur vinovat...

Dedic aceasta melodie acum la final de campanie electorala tuturor celor care asteapta votul nostru, dar si noua celor care vom merge Duminica la vot....



Canta: Pr. Marian Marcus,
Clape: Cristi Braic

Nu-i singur Iuda vinovat...

Nu-i singur Iuda vinovat
de sângele ce se dădu.
Nici marii preoţi, nici Pilat,
ci lumea-ntreagă prin păcat!
Şi eu, şi tu...
Nu drumul greu spre Golgota,
nici biciul, când Iisus căzu.
Şi dacă crucea grea era,
povara noastră şi mai grea!
Şi eu, şi tu...
Nu patru cuie L-au străpuns,
când El pe cruce se-aşternu.
Ci noi, cu sufletul ascuns,
cu mii de patimi L-am străpuns!
Şi eu, şi tu...
Nu doar bătrânii cărturari,
nu doar mai marii preoţi, nu!
Şi noi am râs cu ochi murdari,
şi noi suntem cei doi tâlhari!
Şi eu, şi tu...
Şi nu ostaşilor prin sorţi
cămaşa albă şi-o dădu.
Ci tuturor! Dar tu n-o porţi!
Şi, fără ea, toţi suntem morţi!
Şi eu, şi tu...
Nu doar în stânci, sub lilieci,
nu doar sub lespede zăcu.
Ci L-am acuns ca pentru veci
sub piatra unor forme reci,
Şi eu, şi tu...
Şi-acum Iisus cel condamnat
azi El te-ntreabă: "Da sau nu?
Eşti tu sau nu eşti vinovat?"
Eu am spus da! Şi-am fost iertat.
Eu am spus da.
Dar tu? Dar tu?...

de Costache Ioanid

3 comentarii:

Unknown spunea...

Iti multumesc Sorin.
Te-am intrebat ptr ca tocmai fusesem la posta si mi-au spus ca nu a ajuns.
PS-Ce chestie si eu azi am salvat in vederea publicarii tot o poezie de C.Ioanid si vad ca si tu ai publicat una din acelasi autor.
Multa sanatate familiei tale.

Sorin M. spunea...

Multumesc, asemenea...
Sincer, imi doream ca darul meu sa vina odata cu mos Nicolae, dar poate ajunge pana la urma

elena marin-alexe spunea...

Superba cantarea plina de autorepros care iti cerceteaza inima in adancul ei si te face sa-ti pleci fruntea cu umilinta la crucea LUI si sa-I ceri iertare.O cant si eu de multe ori cu mare placere si de multe ori cu lacrimi.
O duminica de har sa ai Sorine!