luni, 9 februarie 2009

Viata care costa 7000 de euro

De aproape doua luni, viata Laurei Irimia, o femeie in varsta de 32 de ani, din Botosani, a devenit un calvar. Se lupta cu o boala rara, care a transformat-o intr-un sclav al sperantei. Neurinom acustic. Acesta este diagnosticul pus de medicii unei clinici din Suceava.

"Am inceput sa ma simt rau, in sensul ca aveam ameteli, cu echilibrul stateam destul de rau si aveam dureri mari de cap. Nu le-am bagat foarte mult in seama pentru ca am probleme si cu rinichii si aveam impresia ca durerea radiaza", povesteste cu lacrimi in ochi Laura Irimia.

A ajuns inconstienta la spital in seara de 11 decembrie, dupa ce a cazut in casa. Disperati, sotul si fiica sa au chemat ambulanta. In aceeasi zi a ajuns la o clinica din Suceava, unde medicii i-au dat socantul verdict: neurinom acustic. O boala rara, care necesita o interventie chirurgicala de urgenta.

"Am cautat pe internet mai multe informatii despre boala mea. Am gasit o clinica din Germania unde se efectueaza astfel de operatii, doar ca o astfel de interventie costa 35 000 de euro", mai spune femeia.

Si in Romania se fac astfel de interventii chirurgicale, costul ridicandu-se la 7000 de euro. A luat legatura cu acea clinica si este programata la operatie peste doua saptamani. Insa situatia financiara a familiei nu este una care sa ii permita o astfel de interventie. Din cei 7000 de euro, familia Laurei a reusit sa stranga doar 130 de euro si 15 000 de lei.

Oamenii cu suflet mare care vor sa o ajute pe Laura sa spere la o viata normala, o pot face donand bani in contul RO75 BRDE 070S V015 850 0700, in lei sau RO17 BRDE 070S V220 1974 0700 in euro.

Sursa: www.stiri.botosani.ro

AICI PUTETI INTRA IN LEGATURA CU LAURA IRIMIA. CHIAR SI O VORBA BUNA II VA DA CURAJ SA MEARGA MAI DEPARTE!

Niciun comentariu: