vineri, 6 februarie 2009

Iartă-mă

Click dreapta şi Save Target (Link) As.


2 comentarii:

Mariana spunea...

Sorin, am pus poezia aici, pentru cei ce nu reusesc sa vizualizeze pps-ul! Iartă-mă, dacă am făcut iar vreo boacă-nă! :)

Iartă-mă!

Iartă-mă!
Te-am întâmpinat cu tristeţi
în atâtea dimineţi...
Iartă-mă,
că am uitat de jurăminte,
atras de-a’ lumii dulci cuvinte.
Iartă-mă,
pentru timpul de har
pierdut în zadar.
Iartă-mă,
pentru tot ce a fost
alergare fără rost.
Iartă-mă,
că n-am privit spre cer mai des
şi astfel eu n-am înţeles
că Tu doreai să-mi dai
dragostea din rai.
Iartă-mă,
că am fost noapte fără stele...
Ajută neiubirii mele!



Sorin,asta e şi rugăciunea mea!...o rostesc deseori printre lacrimi şi privesc spre cer dorind să întrezăresc privirea iertătoare a Domnului...

Mariana spunea...

Iată şi rugăciunea mea în versuri:

IARTĂ-MĂ!

Mă-ntorc la Tine, dulcea mea Lumină!...
Primeşte-mă că-s fiu risipitor...
Mă strânge-n braţe!...Grabnic mă alină...
Şi iartă-mă că ştiu că Ţi-a fost dor.

Îngenunchez smerit şi plin de teamă,
Că ţi-am greşit cu-atâtea înrobiri...
Sunt obosit şi inima mea cheamă
Fiorul sfânt al primelor iubiri.

Atunci când Tu şi eu mergeam de mână
Înlănţuiţi pe-ngustele cărări,
Când Universu-ntreg părea să ţină
Un candelabru sfânt în depărtări.

O, draga mea Lumină, mă primeşte
Şi lasă-mă să plâng la pieptul Tău...
Mi-e sufletu-nsetat şi Te doreşte
S-aprinzi luceferi sfinţi în negrul hău.

Cuprinde-mă, Lumină, şi mă iartă!...
Mai dă-mi un strop din strălucirea Ta!
Dă-mi aripi de lumină şi mă poartă
Spre albe zări, să nu Te pot uita!

Redă-mi lumina-n ochi uimiţi de Tine
Şi un surâs pe chipul fericit...
Îţi mulţumesc, Lumină!... Eşti în mine!
Iertarea Ta deplină m-a iubit...

Mi-ai prins din nou în păr cununi de raze...
În suflet mi-ai aprins un curcubeu...
Lumină-mi eşti comoară de topaze,
Lumina mea cea dragă – Dumnezeu!