miercuri, 4 februarie 2009

De-aş fi...


Mariana frumuseţea cuvintelor tale m-au făcut şi pe mine să visez, ca mai apoi să continui versurile tale...






De-aş fi frunză,

aş doini mărturisind
trecerea noastră prin timp,
de la primul ghiocel
până la ultimul colind.

De-aş fi pasăre,
aş zbura purtând pe aripi
credinţa în înviere,
împrumutându-mi aripile
celor ce încă nu ştiu să zboare.

De-aş fi o piatră,
- nu de poticnire -
m-aş face bornă de hotar
şi aş striga neobosit:
,,De aici în colo, e oprit!”

Fluture dacă aş fi,
L-aş ruga pe Dumnezeu
să mă facă curcubeu,
ca, zburând pe acest pământ,
să amintesc de Legământ.

Şi rubin de-ar fi să fiu,
m-aş dărui celor ce scriu,
amintindu-le mereu
ce am fost şi ce sunt azi,
şlefuit de Dumnezeu.

Dar sunt ceea ce sunt...
Şi sunt fericit
că Timpul eşti Tu
şi din toate mi-ai dat să fiu om
zidit după chipul Tău.

4 comentarii:

Mariana spunea...

De-aş fi rază
aş iubi cu lumină
şi frunza doinind
şi pasărea cu dor zburând
şi fluture şi piatră şi rubin...

Aş răsări în zori
de dincolo de soare...
Aş străluci în noapte
ca steau căzătoare...

Dar nu sunt decât o umbră
ce stă, cu capul plecat
şi inima deschisă
primind iubire din Lumină!


...vers pe vers se cheamă...

Sorin, fii binecuvântat de Dumnezeu! Sunt momente când simţi că inima se lărgeşte cuprinzând tot Raiul...Mulţumesc!!!!

Alina Tanase spunea...

mmmmm...ce frumos!
O, daca-ş fi şi eu....

delta spunea...

Da' de ce o fi activată opţiunea de moderare a mesajelor?

Sorin M. spunea...

De ce e activată opţiunea de moderare a mesajelor?

Pentru cei care nu ştiu folosi cuvintele...