duminică, 8 februarie 2009

Împreună vom reuşi...

Clik pe imagine pentru cele scrise

Un comentariu:

Mariana spunea...

Ce poeme superbe! Aş vrea să aleg unul...Le-am ales pe toate! :) Au dat năvală peste inima mea...cred că m-au ales ele pe mine :) Primul a fost cel cu Aproapele ,,Eşti tu, cel în a cărui inimă mă descopăr."

Şi ce mult mă bucur că mi-am văzut şi eu mâinile în imagine!!! Sunt cele din dreapta sus, cu verigheta pe mâna dreaptă :)

Sorin, am fâcut şi eu o ,,plimbare" la braţ cu poemele într-un vers pe ,,aleile" forumului şi a fost aşa de plăcut! Adesea am poposit şi am admirat îndelung...Iată câteva versuri cam în acelaşi ton cu ale tale :)

Prieten
Un fagure de miere în limonada vieţii.

Prietenie
O stea străluce după perdeaua de-ntuneric...

Prieten
Ecou de Cer în taina inimii curate.

Prietenie
Taine-abia şoptite se-nalţă-n zboruri albe...

Aproapele
Atunci când rana mi-o alini, îmi eşti aproape...

Iubire de aproapele
Nu te cunosc, dar te iubesc legându-ţi rana.

Părtăşie
Doi sau trei, cu tot cu mine, oftăm de-acelaşi Dor!

Amic
Gândul ţi-l aude...Cu gândul îţi răspunde.

Prieten
Gândul ţi-l aude...Cu inima-ţi răspunde.

Înger
Inima ţi-aude...Cu inima-ţi răspunde.