miercuri, 22 iulie 2009

Astăzi, 22 iulie 2009,
Preafericitul Părinte Daniel,
Patriarhul Bisericii Ortodoxe Române,
împlineşte 58 de ani
.

Trăim un moment plin de emoţie şi recunoştinţă sfântă. La aniversarea zilei de naştere trebuie să-i mulţumim lui Dumnezeu pentru că existăm. Nu ne-am programat propria viaţă, dar ziua de naştere este cel mai bun prilej de a-i mulţumi lui Dumnezeu pentru darul vieţii, de a arăta recunoştinţă părinţilor noştri care ne-au adus pe lume. Este momentul să mulţumim părinţilor duhovniceşti, naşilor şi duhovnicului. Apoi mulţumim colegilor pentru darul de a fi drepţi şi buni cu noi“, a spus Părintele Patriarh Daniel în discursul aniversar de anul trecut, adăugând că ziua de naştere este un prilej pentru a medita asupra sensului nostru pe acest Pământ.

Mi-au plăcut mult cuvintele de mai sus ale Preafericitului Patriarh Daniel şi mă alătur şi eu celor care azi îi urează din toată inima întru multi, fericiţi, binecuvântaţi şi sănătoşi ani, Prea Fericite Părinte, drept învăţând Cuvântul adevărului lui Hristos! Sfântul Prooroc Daniel să vă aibă în paza sa!


“Pre Stăpânul”, Anghelos, versiune psaltică


Un comentariu:

Miriam spunea...

În această zi atât de importantă pentru Preafericitul Părinte Patriarh Daniel, şi pentru Biserica Ortodoxă Română, ne alăturăm şi noi cu smeritele noastre cuvinte prin care facem urări de sănătate şi prin care îi dorim mulţi ani binecuvântaţi de păstorire a Bisericii pentru slava Dumnezeului nostru.

Să ne rugăm cu toţii astăzi şi în toată vremea pentru Preafericirea Sa, Părintele Patriarh Daniel!

PS. Mă voi ruga şi pentru sora mea care îşi aniversează ziua de naştere tot astăzi, ca Dumnezeu să îi poarte de grijă pe meleagurile îndepărtate în care se află!