luni, 22 decembrie 2008

O şansă la viaţă pentru Petrişor

"Piticu" este un copilaş special. El are 6 anişori şi jumătate şi este autist. Îi place muzica, în special Gummy Bear. Atunci când aude aceste cântecele se opreşte şi începe să danseze legănându-se de pe un picior pe altul. Îi place să fie legănat cu un cearşaf şi să se prefacă avion. Îi place foarte mult balonul umflat, îl agită cu mânuţele şi începe să râdă. Îi place să fie gâdilat, devine foarte atent când i se şopteşte la ureche. Acestea sunt micile "plăceri" ale Piticului.

Mai multe detali aici

3 comentarii:

Anonim spunea...

...Hm! Nici nu ştiu cu ce să încep...
Un copil autist, care să nu poată comunica prin grai ce îl doare sau ce îl bucură, un copil închis în el...un copil care nu poate sta ,,de vorbă cu mine" sau cu tine...cu nimeni...Mă copleşeşte!

Am avut la şcoală, în clasa vecină, o fetiţă autistă. Nu vorbea decât cu mama ei şi cu o colegă de clasă...Am simţit mereu o afecţiune specială pentru ea. Ea simţea asta, auzea când îi spuneam. Mă căuta în fiecare pauză şi îmi vorbea doar cu ochişorii ei verzi şi cu un zâmbet sincer. Odată, i-am adus un îngeraş, spunându-i să vorbească cu el în fiecare seară. A dat din cap arătând că aşa va face...
Zi de zi ne vedeam, ne zâmbeam una alteia...apoi venea să o îmbrăţişez.
În anul şcolar următor, m-am mutat la alt etaj, într-un alt colţ de şcoală. Nu ne mai întâlneam zilnic...doar ocazional.
Dar, am avut o bucurie imensă când, de 8 Martie m-a căutat cu o altă colegă şi mi-a dat o felicitare cu un îngeraş...Mi-au dat lacrimile...Ea m-a sărutat...şi...de necrezut...mi-a şoptit la ureche: ,,Vă iubesc!" şi a fugit...
Am rămas năucită cu felicitarea cu îngeraşul în mână...

Sorin, iată că grija ta pentru copiii cu diverse probleme, mi-a amintit un episod atât de frumos din viaţa mea! Mulţumesc din nou!

Mi-e dor de fetiţa asta...Cred că o să caut zilele acestea...că, între timp, s-a mutat de la noi de la şcoală...Roagă-te, de vrei, să dau de urma ei...

Anonim spunea...

Slavit sa fie Domnul!
Multumim din suflet pentru sprijin.Dumnezeu sa va binecuvinteze, sa va daruiasca sanatate si tot ce poate fi de folos unui suflet pentru a ajunge la mantuire.
Sarbatori fericite si La multi ani! va ureaza Petrisor si familia lui.

Sorin M. spunea...

Eu vă mulţumesc...că mi-aţi dat un nou motiv de a fi mai aproape de semenii mei şi de Domnul Iisus în rugăciune. Petrişor este alături de fiul meu primul în capul listei. Orice durere mă copeşeşte...să ne încurajăm însă nădăjduind în ajutorul lui Dumnezeu.