duminică, 7 martie 2010

N-am aur nici pietre scumpe


( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la OasteaDomnuluiTV din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit aflat în colţul din stânga-jos. )
Cântă Pr. Cristian Pomohaci

N-am aur eu, nici pietre scumpe

Dar am tot dreptul să fiu al Tău

M-au părăsit neamurile toate

Dar am tot dreptul să fiu al Tău.


De-aş fi urât de toţi in lume

Eu am tot dreptul să fiu al Tău

Mă bucur pururea Iisuse

Că am tot dreptul să fiu al Tău.


Pe-acest pământ şi-n veşnicie

Mi-ai dat tot dreptul să fiu al tău

Inima-mi saltă in bucurie

Tu mi-ai dat dreptul şi sunt al Tău


Doresc adânc să-ţi slujesc Tie

Căci mi-ai dat dreptul să fiu al Tău

Să-ţi când in ceruri pe veşnicie

Tu mi-ai dat dreptul, eu sunt al Tău.


din Comorile Nemuritoare ale Oastei Domnului


Niciun comentariu: