sâmbătă, 16 iunie 2012

DARUIND VEI DOBANDI Campania de sprijinire a copiilor orfani cu dizabilitati

Scrisoare catre tine

M-am gandit sa-ti scriu din doua motive, care de altfel sunt lucrurile noastre pe care nu le avem in comun.
Mai  intai as vrea sa incep cu acel termen ACASA. Cu totii cred ca stiu ca nu este un alt loc mai sigur si mai plin de amintiri decat cel de ACASA. Cu bune si rele, acest loc ne aduna mereu, daca nu mai des, cel putin, sigur la sarbatori. ACASA noastra poate insemna locul plin de jucarii, mai apoi locul unde bradul de Craciun aduna, plin de iubire, pe toti. Cu timpul este camera personalizata plina de postere si diplome in care barfeam cu zor de unii si altii de la scoala si faceam planuri marete de cucerire in iubire sau sufeream infrangerea. Chiar daca plecam de la radacini sa ne facem rostul, pe te miri unde, stim ca acolo acasa cineva ne poarta de grija, sufera si se bucura pentru noi si mereu cu bucurie venim la ACASA noastra.


Eu vreau sa-ti spun ca nu poti niciodata cantarii valoarea bunului pe care nu-l ai decat atunci cand nu-l mai ai. Poate pe tine te ducea de manuta cineva la gradinita. Pe mine m-a dus odata si aici am ramas, in ACASA MEA DE COPII. Noi nu avem camerele noastre personalizate, avem un fel de camin in care voi ati fost uneori stingheri. Si noi avem bradul de Craciun in care la voi bunatatea se exprima doar atunci si ne asaltati si ne invadati cu diferite cadouri. BUNATATEA la voi este calendaristica si doar pe agenda. Noteaza-ti undeva sa fi bun doar de Craciun si-n rest cum esti…? E bine cand stii ca ai pe cineva ACASA pe care te poti baza si unde te poti intoarce cu drag. Noi unde sa ne mai intoarcem si pe cine sa ne mai bazam…? Expresia “vi sa bem un suc” la noi se traduce din doua zile una renuntam la Portia de fructe si morcovi pentru ca cei mici sa poata bea un suc.

Al doilea lucru ce ne desparte este celebra fraza ce nu ni se adreseaza noua “Sa fi sanatos”. Cate lucruri am putea face noi daca am fi si noi sanatoria ca si voi. Nu ne-am vaita la o , nu ne-am plange la o durere caci noi pe astea le avem mereu. Cu toate astea incercam sa concuram cateodata cu voi si reusim intr-un mod fericit. Adesea ne uitam cu dor la voi cum faceti numai tampeni cu cele doua maini. Nu ne e dor  de tampeni ci de sanatate, caci daca am ave-o am putea profita din plin de ea.

Nu vreau sa-ti rapesc prea mult din timpul tau, vreau doar sa-ti multumesc caci m-ai ascultat si daca vrei sa-mi intinzi o mana de ajutor, de PRIETENIE, eu doar iti multumesc. Daca nu-ti programezi sa fi bun doar la Craciun si crezi ca poti renunta la o bere cu prietenii sau un suc si vrei sa-mi ajuti fratii “pre mici”  eu iar iti multumesc.

Adevărat zic vouă, întrucât aţi făcut unuia dintr-aceşti fraţi ai Mei, prea mici, Mie Mi-aţi făcut.”  Matei 25,40

Contact: simonciriade@yahoo.com

Niciun comentariu: