marți, 12 iunie 2012

AJUTA-L PE DAVID!!

David are 1 an şi este paralizat de mâini şi picioare

  A fost născut prematur la 28 de săptămâni şi suferă de encefalopatie hipoxic ischemică, paralizie cerebrală – tetrapareză spastică. David a luptat să supravieţuiască până în prezent, însă a ramas cu mai multe afecţiuni în urma prematurităţii lui, aceasta fiind cea mai grava.
O şansă de recuperare ar fi acum când este încă micuţ, la Clinica Internaţională de Recuperare din Ucraina, dar pentru asta ar avea nevoie de 35.000 euro pentru 10 sesiuni – 3500euro fiecare(câte una la 4 luni). O suma exorbitanta ce depaseste cu mult posibilitatile financiare ale parintilot lui si anihileaza orice sansa a lui David de a se recupera vreodata.

Mai multe detalii aici : http://sansapentrudavid.wordpress.com/

Donează

” Dumnezeu m-a ajutat sa respir cand eu nu puteam face asta, cand inima mea ceda Dumnezeu mi-a intarit-o, orbeam iar El mi-a redat vederea. Acum mainile si picioarele mele sunt paralizate si Dumnezeu ma indeamna sa va cer ajutorul.

Fii si tu unealta lui Dumnezeu!”

Conturi la Bancpost :

Cont lei : RO86BPOS07207878987RON01

Cont euro : RO21BPOS07207878987EUR01

Titular : Irimescu Gabriel Florin (tata) 

COD BANCA :308075018

SWIFT: BPOSROBU

ADRESA BANCII : BANCPOST Agentia Primaverii

STR. PRIMAVERII NR. 25    BOTOSANI  JUD. BOTOSANI

Tel: 0741 32 44 66/0749 51 35 78

Niciun comentariu: