vineri, 8 iunie 2012

Ce ar fi trebuit azi să fac şi nu am făcut?


Un răspus sincer la această întrebare presupune mai întâi uitare de sine, abdicare de la orgolii cotidiene şi iubire, multă iubire pentru aproapele meu.
Ce am vrut să spun prin aceasta? Când Domnul Iisus, ne-a adus la cunoştinţă cuvintele ce le va rosti în ziua judecăţii: "întrucât aţi făcut" sau "nu aţi făcut" aceasta unuia din aceşti mai mici fraţi ai Mei, Mie "Mi-aţi făcut" sau "nu Mi-aţi făcut". El avea în vedere suferinţa aproapelui meu, nu numai sărăcia de bunuri materiale. Lucrul acestă îmi arată că Domnul Iisus se identifică cu suferindul şi cu suferinţa. Prin urmare răspunsul la întrebarea de mai sus se oglindeşte mai mult sau mai puţin în măsura în care eu văd prezenţa Domnului meu în orice formă de suferinţă a aproapelui meu.
Azi m-am gândit doar la mine şi la familia mea….nu este acesta răspunsul aşteptat…..mă voi strădui,...Doamne, te rog, dă-mi gândul cel bun!

Niciun comentariu: