duminică, 30 ianuarie 2011

Eu am aflat Iubirea


Eu am aflat Iubirea cea necrezut de rară,
iubirea după care au plâns căutându-o mii,
şi negăsind-o-n lume, au plans zdrobiţi că nu e,
- dar este, este, este - o, suflete, să ştii,
slăvit să fie Domnul - Iubirea e Iisus,
toţi cei ce vin să-L caute să creadă ce le-am spus.

Eu am aflat Iubirea, nu umbra ei ce trece,
şi nu părerea carei-a înşelat pe mii,
ci ea, chiar ea, cea dulce, puternică şi sfântă,
căci este, este, este- o, suflete, să ştii,
slăvit să fie Domnul - Iubirea e Iisus,
toţi cei ce vin şi-L află vor crede ce le-am spus.

Eu am aflat Iubirea, şi-am strâns-o-n tinereţe,
de ziua Cincizecimii când au aflat-o mii,
- de-atunci păşim alături, având aceleaşi feţe,
- ea este, este, este - o, suflete, să ştii,
slăvit să fie Domnul, Iubirea e Iisus,
toţi cei ce vin şi sufăr vor crede ce le-am spus.

de Traian Dorz

Niciun comentariu: