joi, 13 august 2009

Rugăciune şi dor


Nu mai am lacrimi, doar suspine,
Doamne, îndură-Te de mine!

Aici, nu mă mai plâng nimănui,
Doamne, numai Ţie toate-Ţi spui!

Mi-e dor, de timpul ce a trecut,
Doamne, îmi iartă, tot ce-am pierdut!

Mi-e dor, de plânsul omului nou,
Doamne, rămasa doar un ecou

Mie dor, de anii tinereţii,
Doamne, nu mă lăsa tristeţii!

Mi-e dor, să stau lângă un izvor,
Doamne, fă-mă mai ascultător!

Mi-e dor, de cântul împreună,
Doamne, nu mă lăsa în urmă!

Mi-e dor, de casă, de-Acasa mea,
Doamne-nvredniceşte-mă de ea!

Mi-e tare... mi-e tare dor de Tine,
Doamne, îndură-Te de mine!

Un comentariu:

Anonim spunea...

minunat! versurile astea se potrivesc asa de bine cu starea de spirit in care ma aflu acum...
"Mi-e dor de casa, de-Acasa mea,
Doamne-nvredniceste-ma de ea!"
frumos!