sâmbătă, 2 februarie 2013

Întâmpinarea Domnului...

Și eu Te-am auzit venind, Părinte
Și am ieșit în calea Ta cântând,
Îmi era plin auzul de cuvinte,
Cum plin mereu mi-e sufletul flămând;

Și eu Te-am auzit venind pe drum
Și s-a cutremurat ființa toată,
Aveam de lucru și mai am și-acum,
Știu, el nu se termină niciodată...


”Hai să-L întâmpinăm cum se cuvine!”,
Așa mi-a spus din umbra unui duh
Un glas de înger, Dumnezeu când vine
Se face Sărbătoare în văzduh,

Se face Sărbătoare pe pământ,
Lăsați deoparte treburile toate,
Veniți în calea Celui Drept și Sfânt
Cu gândurile cele mai curate,

Cu gândurile cele mai nespuse,
Până mai sunteți încă în viață-,
Și eu Te-am auzit venind, Iisuse,
Prin poemul meu de dimineață...

de Nicoară Nicolae-Horia

Un comentariu:

Vasile Dumitru spunea...

Buna dimineata!
Sunt bucuros! NNH este perceput la intreaga-i amploare! Un poet complex avand in centrul operei pe Domnul!