joi, 25 august 2011

Întrebări - tu cum răspunzi? ( XXVIII)

"Te-ai întâlnit în dimineaţa acestei zile cu Dumnezeul tău?...Ce i-ai promis? Ce gând ţi-a pus spre-nfăptuire?...Te-ai ridicat de la-nchinare cu gânduri de iubire?...

Păstrez resentimente din ziua precedentă? Am învăţat eu, oare, că a iubi înseamnă a ierta deplin, deplin?...

Suflete al meu, ţi-ai asuns aripile înlăuntru, sau le desfaci pentru a zbura spre Creatorul tău ducând rouă mulţumirilor tale care te fac mereu să zâmbeşti sincer, fără umbre?!...


Suflete al meu, ai cântat azi? Sau doar te-ai plâns de neajunsuri, având mereu o faţă posomorâtă?...

Ce urme , ce miresme las în urma trecerii mele printre semenii mei? Am îcălţămintea Evangheliei păcii? Port cu mine parfum de Cer?

Sunt eu un adevărat prieten?!...Ce presupune adevărata prietenie?!

Iubirea din sufletul meu reprezintă Adevărul?
Adevărul din mintea mea oglindeşte Iubirea?

Ce îi ofer azi aproapelui meu? Ce îi oferă iubirea mea?

Cât am jerfit din tot ce am ca Domnul meu să fie slăvit de cei din jur?

Cu ce să îmi împodobesc cuvintele, cu ce miresme, ca să aibă ecou în sufletul tău?...Cu iubiri şi cu tăceri?...

Unde alearga pasii mei astazi? Unde imi staruie gandul? Spre ce tanjeste inima?

Care îmi este dorinţa cea mai ascunsă a inimii? E ceva după voia Lui Dumnezeu?...

Cui dăruiesc azi toţi crinii bucuriei?...Împart la fiecare cupe de miresme albe?

Ce gânduri mă frământă? Ce doruri?...E Dumnezeu în ele?...

Mariana L.

Niciun comentariu: