sâmbătă, 25 aprilie 2009

Cum ar fi dacă am trata Biblia ca pe telefoanele mobile?


Cum ar fi dacă am trata Biblia ca pe telefoanele mobile?

Oare le-am purta cu noi mereu, în poşete sau în buzunare?

Oare ne-am întoarce după ea dacă am uita-o?

Am umbla după ea de câteva ori pe zi?

Am folosi-o ca să primim mesaje din partea Cerului?

Am trata-o ca şi cum nu am putea trăi fără ea?

Oare am dărui-o ca şi cadou copiilor noştri?

Am folosi-o când călătorim?

Am folosi-o în caz de urgenţe?

Şi încă ceva... Spre deosebire de telefoanele mobile, nu trebuie să ne facem grijă ca vom fi deconectaţi.

Iisus a plătit deja factura... în avans!

Unde este biblia ta?

Sursa: aici

Un comentariu:

Alina Tanase spunea...

Biblia este medicamentul pentru toate bolile noastre, de aceea trebuie s-O avem mereu la noi. Pacat de noi ca nu constientizam acest lucru si schiopatam zilnic, iar medicamentul sta plin de praf :(

Eu am inceput sa citesc cartea parintelui Iosif Trifa "Biblia- Cartea vietii", tocmai ca sa inteleg mai bine pentru mine cat de importanta trebuie sa fie aceasta Carte pt viata mea si cum sa nu ma mai pot dezlipi de ea, ca sa imi mentin sanatatea sufletului.

V-o recomand si voua. :)

Slavit sa fie Domnul!