duminică, 31 mai 2009

Numai Tu


Numai Tu îmi cunoşti sufletul
şi dorul ce-l mistuie,
dragostea ce-o port în mine
pentru cei de aproape sau de departe,
pentru cei ce mă iubesc sau nu.

Numai Tu îmi acoperi fiinţa
cu splendori nemaiîntâlnite,
îmi hrăneşti sufletul,
cu mană cerească
izvorâtă din Sfintele Scripturi.

Numai Tu îmi dăruieşti putere
să lupt cu păcatul,
pentru a nu cădea în cursa lui
şi a nu îngenunchea
în faţa stăpânului veacului acestuia.

Numai Tu, Doamne - numai Tu,
îmi curăţeşti haina dintâi,
pătată prin neascultare.
Numai Tu sacrifici pentru mine,
" viţelul cel îngrăşat "
( Luca 15:23 )

3 comentarii:

Miriam spunea...

,,Numai Tu îmi pui inel pe deget
privindu-mă cu vii mărgăritare,
îmbrăţişându-mă cu iertare,
învăţându-mă taina iubirii
şi a sfinţirii pentru Tine,
Unic şi Sfânt Mire!"

Mi-era dor de versul alb, ca de florile de salcâm...

PS. Vor fi şi în Cer :)

Sorin M. spunea...

Multumesc de raspuns, Mariana

kis spunea...

foarte frumoasa, si exprima adevarul etern, pentru ca EL este singurul care poate da adevarata fericire! si mai mult decat atat , viata vesnica!