miercuri, 19 decembrie 2012

Aşteptare

clik pe imagine

2 comentarii:

Miriam spunea...

Ce ,,poezie" minunată se ascunde în spatele imaginii! :) Şi imaginea însăşi este o poezie...
Dincolo de surâsul dimineţii, vreau să spun că versurile de pe blogul ,,Şoapte de raze divine..." transmit aşa de multă emoţie, fior, dor...În versurile acestea ţi-ai pus sufletul în palme...Sunt versuri minunate! Nu pot să nu le redau pe toate aici...mă regăsesc în ele...acolo e şi dorul meu, şi lacrimile mele pentru venirea Lui...

Te-aştept…
Şi inima-mi Te aşteaptă.
Bate din ce în ce mai tare
cu gândul la această-ntâmpinare...

Ziua s-a dus
cu soarele-n apus.
Gândurile-mi adun.
Când ai să vii,
înainte ce am să-Ţi pun?

Mi-aduc aminte
de ziua ce a trecut…
M-am frământat în mine,
am tot privit spre cer
gândindu-mă, când ai să vii,
ce am să-Ţi cer?

Pe genunchii tremurânzi
curg lacimile aşteptării
fierbinţi şi pline de dor…

Oh! Îmi amintesc
prima strângere-n braţe…
Eram singur, singurel…

Plângeam,
împovărat de dor…
Plângeam de dor de El…

O clipă!...Se aude o şoaptă!..
Mi-e cald...
Simt o îmbrăţişare...

Iisuse, ai venit.!!!
Ah! Domnul meu iubit!

Mulţumesc, Sorin!

Andrei Răduţu spunea...

Foarte frumos intr-adevar Sorin:)