sâmbătă, 25 iulie 2009

Legat de Tine sunt, Iisus

Cântă Pr. Marian Mărcuş

Legat de Tine sunt, Iisus, cu viaţa mea, cu toată,
prin legământul ce Ţi-am pus cu-o inimă predată.
Şi legământul ce Ţi-am pus (bis) mi-l voi ţinea pe veci, Iisus,
pe veci, pe veci, Iisus...

Legat de Tine sunt, Iisus, prin lupta mântuirii
pe care-o am mereu de dus păcatului şi firii.
Şi lupta care-o am de dus (bis) mi-o voi sfârşi pe veci, Iisus,
pe veci, pe veci, Iisus...

Legat de Tine sunt, Iisus, prin jertfele curate
ce-n ascultare Ţ-am adus credinţii-adevărate.
Şi jerftfele ce Ţi-am adus (bis) vor fi curate-n veci, Iisus,
în veci, în veci, Iisus...

Legat de Tine sunt, Iisus, prin duh şi prin cântare
şi-n veci să şteargă ce Ţi-am spus nimic nu va fi-n stare.
Cântările ce Ţi le-am spus (bis) vor străluci pe veci, Iisus,
pe veci, pe veci, Iisus...

Legat de Tine sunt, Iisus, prin soarta mea, prin toată,
şi viaţa care Ţi-am adus Tu-o vei slăvi odată.
Da, viaţa care Ţi-am adus (bis) mi-o vei slăvi pe veci, Iisus,
pe veci, pe veci, Iisus...

Versuri Traian Dorz

Niciun comentariu: