miercuri, 1 iulie 2009

Sfaturi primite şi iar la semeni răspândite ( IX)

- Să nu fim niciodată dispreţuitori de oameni. Inidiferent de cum sunt alţii, ei tot copiii lui Dumnezeu rămân! Dacă am şti asta, am cunoaşte şi un strop din durerea lui Dumnezeu.....,
- Dumnezeu ne e TATA!
El are o dragoste de TATA...si bucurie de TATA..si indurare da TATA...si durere de TATA! El, TATA, ii vrea pe copiii Lui infratiti! Orice gest de iubire sterge cate o lacrima de pe fata prea intristata a TATALUI nostru! Nu merita , oare , mai multa bucurie?!!!! HAI sa il facem sa zambeasca privindu-ne zi de zi!!!
-
"Salvarea omului, a familiei şi a societăţii poate fi numai prin Naşterea din nou şi aceasta nu poate veni decât prin Cuvântul lui Dumnezeu şi prin Duhul Sfânt care fac minunea aceasta prin Hristos" ( Traian Dorz )
-
,,Numai o singură doctorie poate da lumii şi ţării noastre sănătatea morală şi mântuirea: să se întoarcă oamenii şi popoarele la Iisus, la învăţătura şi porunca lui de iubire’’ (preotul Iosif Trifa)
-
De eşti sărac şi lipsit, nădăjduieşte de la Dumnezeu mîngîierea sărăciei tale, însă nu sta cu mîinile la piept, nu sta fără lucru, nemişcat, aşteptînd să ti se coboare ajutor din cer, ci lucrează cu mîinile tale, slujeşte, fă ceea ce poţi şi atunci îţi va deschide şi Dumnezeu calea chiverniselii şi te va scăpa de sărăcie.
- Ai grijă, foarte rar în viaţă se întâmplă ca o persoană să aibă dreptate absolută şi cealaltă să se înşele complet. Dacă refuzi să recunoşti că s-ar putea să ai şi tu o mică parte din vină, atunci celuilalt o să îi fie mai greu să îşi accepte contribuţia la situaţia creeată.
- "Să fii pururea mulţumit pentru ceea ce ai şi nemulţumit pentru ceea ce eşti. Să preferi să pierzi acum, spunând adevărul, convins că vei câştiga în veşnicie. Să te pregăteşti toată viaţa pentru moarte ca să mori pregătit pentru viaţă. Să te aduni, risipindu-te în ceilalţi. Să crezi din tot sufletul doar ceea ce este de necrezut. Iată creştinismul! " ( Zbor spre adancuri -Pr Vasile Istrate )
-
Chemarea de la Dumnezeu se poate asculta fără să te mai gândeşti la consecinţe. Dacă ştii că-I de la Dumnezeu, este destul. Şi aici începe taina duhovniciei şi a ascultării. (Ieromonahul Rafail Noica)
-
Viata trebuie traita privind inainte, dar trebuie inteleasa privind inapoi!
-
"Cunoaşterea teologică învăţată în şcoli şi care a devenit o specialitate intelectuală accesibilă tuturor, nu duce la cunoaşterea lui Dumnezeu. Cunoaşterea lui Dumnezeu vine din viaţa în Hristos, care se naşte în adâncurile inimii." ( Arhimandritul Sofronie )
-
"Rugaţi-va seara, dimineaţa şi în celelalte clipe ale vieţii voastre de zi cu zi. Rugaţi-vţ pentru alţii. Numai prin unitate în Duhul Sfant veţi fi capabili să lucraţi mântuirea voastră. Rugaţi-vă pentru semeniii voştri şi cereţi lui Dumnezeu să vă binecuvinteze prin rugăciunile lor." ( Arhimandritul Sofronie )
- Când eşti un fariseu, spui: Îţi mulţumesc Doamne, că eu nu sunt atât de rău ca şi alţii sau chiar ca acest vameş.
Când eşti un ticălos şi un desfrânat, totdeauna te vei compara cu alţii şi vei zice: Oricum, tot nu sunt ca ală sau ca aia… Dar şi când eşti smerit te vei compara cu vameşul şi vei zice: O, de-aş ajunge să mă pocăiesc şi eu ca el! Sau când eşti răbdător, vei arăta spre Iov sau spre Hristos – şi vei zice: O Doamne, ce este răbdarea mea pe lângă răbdarea aceasta! (Traian Dorz)
- Găsiţi în fiecare zi motive ca să fiţi cu Dumnezeu!
- Iubirea şi slujirea aproapelui are o putere mântuitoare infinit mai mare decât oricare teorie teologică. Iubeşte şi slujeşte-ţi aproapele!
- Dumnezeu ne-a dat timp pentru a lucra la mântuirea noastră veşnică.
Să nu-l irosim!
- "Toţi umblăm după fericire. Toţi o dorim, toţi o căutăm. (…) Intru direct în intimitatea inimilor voastre şi vă spun: căutaţi fericirea în sufletele voastre! Nu o căutaţi în afara voastră. Să nu aşteptaţi fericirea să vină din altă parte decât dinlăuntrul vostru, din sufletul vostru, unde sălăşluieşte Hristos. Dacă veţi aştepta fericirea din afara voastră veţi trăi decepţii peste decepţii şi niciodată nu o veţi atinge. Vă spun atât: căutaţi iubirea şi trăiţi-o cu multă smerenie! (…) Cine împlineşte cuvântul lui Hristos realizează Maximum, Totul!" ( Valeriu Gafencu, 15 mai 1946 )

3 comentarii:

Miriam spunea...

,, Dumnezeu ne e TATA! El are o dragoste de TATA...si bucurie de TATA..si indurare da TATA...si durere de TATA! El, TATA, ii vrea pe copiii Lui infratiti! Orice gest de iubire sterge cate o lacrima de pe fata prea intristata a TATALUI nostru! Nu merita , oare , mai multa bucurie?!!!! HAI sa il facem sa zambeasca privindu-ne zi de zi!!! "

...parcă aş fi scris eu rândurile de mai sus :) Mi se par aşa de cunoscute...parcă le-am regăsit ascunse în adâncul sufletului meu...

Sorin, hai să îl facem pe Dumnezeu să zâmbească de drag privindu-ne adânc în inimă şi urmărindu-ne paşii zilei de azi, şi de mâine...
El ne face deja să zâmbim simţindu-I prezenţa şi grija lui de Tată în fiecare dimineaţă...

Sorin M. spunea...

"...parcă aş fi scris eu rândurile de mai sus :) Mi se par aşa de cunoscute...parcă le-am regăsit ascunse în adâncul sufletului meu..."

Chiar tu le-ai scris aici Mariana - Miercuri 06 Februarie 2008, ora 12,54 AM :)

Miriam spunea...

Am zis eu bine că Dumnezeu ne face să zâmbim. Iată că eu am răs de-a binelea :)) Mulţumesc, Sorin, de această surpriză!