duminică, 22 octombrie 2023

Mi-e dor...




 Mi-e dor de șapte ani de-acasă, de "cu plăcere", "mulțumesc". 
Mi-e dor de vorbele frumoase, ce astăzi nu se mai rostesc.
 
Mi-e dor de scuzele cerute, cu sufletul plin de regret: 
"Da, am gresit, o știu prea bine, dar nu o sa o mai repet".  

Mi-e dor de "Buna dimineata" ce il spuneam pe la vecini, 
Azi locuim pe-aceeasi scară dar toți suntem pe veci străini. 

Mi-e dor de buna noastra mama ce se zorea făcând gogosi, 
Și nu știai ce e mai bine, să o mănânci sau s-o miroși. 

Mi-e dor de iernile frumoase, cu sania pe derdeluș, 
Când împărțeam cu frații noștri tot ce aveam, chiar pe Lăbuș. 

Mi-e dor de suflete curate, de oameni harnici dar și drepți, 
Care munceau cu demnitate si nu spuneau că-s "prea deștepți".

 Eu am trăit vremuri frumoase și am de ce mă bucura. 
Dar tu, ce-ți vei aduce'aminte oare, când va veni și vremea ta?


Dan Puric

Niciun comentariu: