luni, 15 noiembrie 2010

Post de net



Începând din clipele acestea, odată intrat în Postul Crăciunului, mi-am propus să postesc şi de net, reducâd timpul de navigare pe internet. Drept urmare, vă rog să mă iertaţi dacă ne vom întâlni mai rar, am mai experimentat postul acesta şi anul trecut şi am avut numai de câştigat, vă sfătuiesc şi pe voi să încercaţi, ar fi minunat!

Asta înseamnă să ţinem un ,, post de net" în felul următor ( e doar o propunere ) :


1. Post ,,negru" miercuri şi vineri ( nu ne atingem de taste, doar în obligaţiile de serviciu )
2. Reducerea la jumătate ( sau chiar mai mult) a timpului de navigare şi de messenger;
3. Înlocuirea acestui timp de net cu un timp cu familia;

Să înlocuim navigarea pe net cu lecturarea unei cărţi, sau cu citirea unui psalm, sau acatist. Eu aşa voi face în familia mea. Sper să reuşim cu ajutorul lui Dumnezeu.

Faptul că am postat despre această hotărâre şi voi ştiţi despre ea, mă va ajuta să mă ţin  de acest post.
Când hotărărea e publică, reuşeşti mai uşor prin susţinerea celorlalţi.

Se mai hotărăşte cineva să aibă un astfel de ,,post de net" ?

POST CU FOLOS DUHOVNICESC!


( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la OasteaDomnuluiTV
din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit
aflat în colţul din stânga-jos. )

Niciun comentariu: