sâmbătă, 2 octombrie 2010

Eu sunt zdrobit de tot

( Pentru a asculta nestingheriţi de programul de la OasteaDomnuluiTV
din dreapta blogului, acţionaţi butonul oprit
aflat în colţul din stânga-jos. )
 
Eu sunt zdrobit de tot, Iisus,
durerea-mi este grea,
dar nu uit, Doamne, ce mi-ai spus:
- Priveşte-Mi Faţa Mea.

Cred, Doamne, că de vrei,
tot greul poţi să-mi iei,
dar chiar de nu mi-l vei lua,
tot cred iubirea Ta. (bis)

Eu sunt acuma-ndurerat
şi sufletul mi-e frânt,
dar, Doamne, chiar aşa-ntristat
privesc spre haru-Ţi sfânt.

Eu sunt prea greu lovit acum
şi plânsul mi-e amar,
dar chiar şi pe-acest aspru drum,
eu tot mai cer un har.

Nu mă lăsa, oricât de greu
ar fi să fiu lovit,
să-mi pierd nădejdea, Domnul meu,
în braţul Tău slăvit.

Ci vino Tu-n durerea mea
şi-ajută-mi s-o răzbesc,
ca, orişicât mi-ar fi de grea,
să nu mă prăbuşesc.
cântă sora Crina
versuri Traian Dorz 

Un comentariu:

Miriam spunea...

,,Eu sunt zdrobit de tot, Iisus,
durerea-mi este grea,
dar nu uit, Doamne, ce mi-ai spus:
- Priveşte-Mi Faţa Mea.

Cred, Doamne, că de vrei,
tot greul poţi să-mi iei,
dar chiar de nu mi-l vei lua,
tot cred iubirea Ta. (bis)

Eu sunt acuma-ndurerat
şi sufletul mi-e frânt,
dar, Doamne, chiar aşa-ntristat
privesc spre haru-Ţi sfânt.

Eu sunt prea greu lovit acum
şi plânsul mi-e amar,
dar chiar şi pe-acest aspru drum,
eu tot mai cer un har.

Nu mă lăsa, oricât de greu
ar fi să fiu lovit,
să-mi pierd nădejdea, Domnul meu,
în braţul Tău slăvit.

Ci vino Tu-n durerea mea
şi-ajută-mi s-o răzbesc,
ca, orişicât mi-ar fi de grea,
să nu mă prăbuşesc."
( Traina Dorz )

Credeam că a te prăbuşi de durere e doar o expresie artisitică, dar cei cei au experimentat-o real, cred că doar ei ştiu ce înseamnă.

Când ne doare ceva, vrem o mână caldă, o privire iubitoare, un umăr pe care să îţi rezemi tâmpla.
Hristos ne e mereu aproape...

Sorin, o postarea, pe care consider că Dumnezeu mi-a adus-o în cale. Fii binecuvântat!