miercuri, 9 septembrie 2009

Sunt Fabian si sunt fotogenic

Si imi place sa fotografiez si eu dar nu am cu ce...stiu sa apas pe buton ...stiu sa spun "zambiti, va rog"...mamica mea are telefonul la ea...daca va vine vreo idee, sunati-o: 0762.781.566
















Sorin, pentru tine am ceva si aici
http://ai-suflet-bun.blogspot.com/2009/09/pentru-unchiul-sorin-de-la-fabian.html


Multumesc Fabian, de cuvintele frumoase...multumesc Adriana, ca ai facut sa ajunga la mine.

Fie ca rugaciunile Sfantului Mucenic Fanurie, sa aduca alinare tuturor celor necajiti iar pentru nepotii Clubului Dardindar sa stranga cat mai multe matusi si unchi cu suflet mare si bun

P.S. Toate cele de mai sus sunt preluate de pe blogul Adrianei, "ai suflet bun"
Mai multe detalii despre Fabian gasiti pe blogul "dardindar" si pe Isabellelorelai's Weblog

Continui să am nadejde in Dumnezeu că mai există o şansă şi pentru el.

O rugăciune ar fi tare bună pentru copilaşul acesta. Vă mulţumesc anticipat.

Niciun comentariu: