luni, 28 septembrie 2009

Fă-mă iubire, Iisus! - (o creaţie interactivă)...




Fă-mă iubire, Iisus,
ce taina jertfirii şi-ascunde
în bobul cel mic de grâu
de sub brazda rodirii...

Dar, mai înainte de toate
am nevoie de răbdare ,
de îndelungă răbdare,
Ai milă, Doamne Iisuse,
dăruieşte-mi aripile luminii
şi pune în mine Duhul Tău
făcându-mă unealtă în mâna ta,
o unealtă a iubirii,
pentru a putea, din întunericul morţii,
să eliberez şi eu pe alţii,
să despovărez pe cei de lângă mine,
înlesnidu-le înfierea
prin Harul Crucii tale...

Fă-mi iubirea Ta o punte
peste-abisurile-mi reci
Ca păşind pe-a' Tale Braţe
să mă regăsesc pe mine,
copil pierdut prin anii tinereţii,
dorind să-nvăţ candoarea iubirii...

Fă-mă, apoi, iubire lină
ce se aşterne blând
precum lumina amurgului,
pe ranele adânci din inimi
în care înfloresc trandafirii nădejdii...

Fă-mă,iubire, ochi de Cer
adânc reflectând Taina de dincolo de Fire
celor orbi ce încă mai zac suspinând
în neagra înnoptare a lumii...
Și prin ranele Tale de 5 ori purificat
fă-mă Adevăr curat și flacără vie
ca-n propria mistuire, fericit, să strig:
"Am ars pentru Tine, Iubire!"

Autorii sunt: Miriam, Sorin M. Cătălin OD., Georgiana Alina.
Se poate vedea aici cum s-a creat această poezie.

2 comentarii:

Rascumparati Vremea spunea...

"Dar, mai înainte de toate
am nevoie de răbdare ,
de îndelungă răbdare,
Ai milă, Doamne Iisuse,
dăruieşte-mi aripile luminii
şi pune în mine Duhul Tău
făcându-mă unealtă în mâna ta,
o unealtă a iubirii,
pentru a putea, din întunericul morţii,
să eliberez şi eu pe alţii,
să despovărez pe cei de lângă mine,
înlesnidu-le înfierea
prin Harul Crucii tale..." splendit

Andrei Răduţu spunea...

Frumos:)