duminică, 25 ianuarie 2009

Multumesc Iisuse

Nu credeam că vreodată îmi voi putea expune gândurile şi sentimentele în versuri, dar datorită vouă, Mariana şi Sorin, dar şi tuturor celor care m-au nîncurajat la prima mea poezie, iată că mai fac un pas... Multumesc Sorin pentru sansa de exprimare pe acest blog! Înseamnă mult...Slăvit să fie Domnul!

Mulţumesc, Iisuse, pentru gândul bun.
Mulţumesc, Iisuse, nu ştiu cum să-ti spun.
Ai atâta bunătate, cât n-am prea găsit
Toată lumea asta dacă aş fi răscolit.

Mulţumesc, Iisuse, pentru starea mea.
Mulţumesc, Iisuse, pentru clipa grea.
Fără Tine-n clipe grele, mult am suferit
Dar de când îmi eşti alături toate-am biruit.

Mulţumesc Iisuse, Dumnezeul meu,
Mulţumesc Iisuse, ca şi-n ceasul greu.
Când prin neiubire, Doamne, eu m-am despărţit
Tu mi-ai rămas alăturea, nu m-ai părăsit.

Mulţumesc, Iisuse, azi mă însoţeşti
Muţumesc Iisuse, bine îmi cunoşti
Drumul şi povara mare, ce o am de dus
Tu-mi pui umărul sub cruce, dragul meu Iisus.


2 comentarii:

Mariana spunea...

Bogdan, e minunat! Când vorbeşti cu Dumnezeu prin poezie, inima ta cunoaşte stări de o nebănuită frumuseţe! Mulţumim de versuri şi de cuvintele frumoase din introducere! Fii binecuvântat!

Anonim spunea...

foarte frumoasa
Dumnezeu sa iti tina mereu inima plina de iubire si multumire