sâmbătă, 11 ianuarie 2014

DUMNEZEU E STEAGUL MEU!!!




Dumnezeu e steagul meu…
El mi-e steag şi El mi-e soartă;
Eu îl port...dar... El mă poartă...
Cu cât vântu-i mai semeţ,
Cu atât steagu-i mai măreţ…
Mic şi slab stegar sunt eu,
Însă steagu-I Dumnezeu ...

Dumnezeu e steagul meu
Iată steagul în vâltoare,
Plin de răni şi de onoare…
Plin de spinii lui Cezar
Plin de stropi de pe Calvar…
Scrum şi pulbere sunt eu,
Însă steagu-I Dumnezeu

Dumnezeu e steagul meu
Şase mii de ani în lume
S-a luptat ca să ne-adune…
Când cu marea-n clocot viu,
Când cu şerpii în pustiu;
Când cu flăcări, când cu zei,
Când cu …însăşi paşii mei…

Dumnezeu e steagul meu
Dacă tu ai ochi să vadă,
Dacă tu ai duh să creadă…
Iată steagul! Altul nu-i!
Pleacă fruntea-n faţa Lui…
Tu eşti lut şi lut sunt eu…
Însă steagu-I Dumnezeu

de Costache Ioanid

Am căutat atât de mult această cântare, o singură dată am auzit-o, mi-o fredonase un fratele bîtrân, i-am uitat melodia. Într-un târziu am găsit pe net şi melodia, diferă de cum mi-o amintesc dar merită ascultată: AICI


Un comentariu:

Rodica Botan spunea...

multumesc pentru cintare...melodia este exact asa cum o stiam si eu dela buna...