duminică, 4 decembrie 2011

Nu uita!

Poate că până azi ai avut momente când ai spus 

Arrow "este imposibil"...adu-ţi aminte, Domnul Iisus, spune: "ce este cu neputinţă la oameni,este cu putinţă la Dumnezeu" (Matei 18:27) 
Arrow "sunt obosit"...aduţi aminte, Isaia, spune: "dar cei ce se încred în Domnul îşi înnoiesc puterea, ei zboară ca vulturii; aleargă şi nu obosesc, umblă şi nu ostenesc" (Isaia 40:31) 
Arrow "nimeni nu ma iubeste"...aduţi aminte, Domnul, spune: "te iubesc cu o iubire veşnică..." (Ieremia 31:3) 
Arrow "nu stiu ce sa fac"... cartea proverbelor spune: "recunoaşte-L în toate căile tale şi El îţi va netezii cărările" (Proverbe 3:6) 
Arrow "nu pot"...Cuvântul Domnului, spune că poţi "totul în Hristos" (Filipeni 4:13) 
Arrow "nu merita"...acelaş Cuvânt al Domnului spune: "să nu obosim în facerea binelui, căci la vremea potrivită vom secera" (Galateni 6:9) 
Arrow "nu mă pot ierta"...Dumnezeu spune: "poţi, fiindcă şi Eu te-am iertat" (Efeseni 4:32) 
Arrow "mi-e frica"...Dumnezeu spune : Eu nu ţi-am dat "un duh de frică, ci de putere, de dragoste şi de chibzuinţă" (2 Timotei 1:7) 
Arrow "nu pot rezolva problema asta"...Psalmistul David, spune: "încredinţează-ţi soarta în mâna Domnului, şi El te va sprijinii" (Psalm 55:22) 
Arrow "sunt singur"...Tatal, din ceruri a spus: "Nicidecum n-am să te las, cu nici un chip nu te voi părăsi"(Evrei 13:5) 


...deci, fratele meu, de azi înainte nu mai ai niciun motiv de îngrijorare.

Un comentariu:

adriana spunea...

O colectie folositoare ai alcatuit! Multumim!