joi, 29 iulie 2010

Singurul Care face minuni




"Dumnezeule,
m-ai învăţat din tinereţile mele
şi eu şi astăzi vestesc minunile Tale."
( Psalmul 7o, 18)



"Câte minuni a făcut şi face zilnic Dumnezeu! Dar câţi dintre cei cu care Dumnezeu face atâtea minuni şi pentru care se fac acestea văd într-adevăr ce face El?
Şi mai ales câţi Îl binecuvântează pe Dumnezeu pentru aceste minuni?
Căci, dintre toate minunile pe care le face Dumnezeu în viaţa noastră, poate că cea mai mare este minunea că noi le vedem pe acestea. Minunea că El ne-a dat harul vederii. Că El ne-a deschis ochii să le vedem. Şi gura să-L slăvim pentru ele. Şi priceperea să le pătrundem adâncul lor, cu înţeles mântuitor.

O, câte întâmplări salvatoare se petrec zilnic printre oameni!

Câte primejdii trecute cu bine, câte boli vindecate, câte dorinţe împlinite, cât bine ascuns, câte rugăciuni ascultate, câte nenorociri evitate, câte bucurii şi câte binecuvântări aşteptate!
Toate acestea ne sunt dăruite de Dumnezeu în Hristos Domnul prin Duhul Sfânt. Căci El, singurul, este Cel care face aceste minuni fericite pentru noi toţi.

Câte nenorociri s-ar putea întâmpla, însă nu se întâmplă!
Câte primejdii le-am trecut şi nu ne-au vătămat cu nimic!
De câte ori am fost în gura morţii, dar am scăpat!…

Însă câţi oare am luat seama cum se cuvine la aceste lucruri, ca să strigăm fericiţi: Binecuvântat să fie Domnul Dumnezeul lui Israel, singurul Care face minuni. Binecuvântat să fie în veci slăvitul Lui Nume!

Tot pământul să se umple de slava Lui…

Dar, dacă sunt atât de puţini care spun aceasta, este din pricină că sunt atât de mulţi care nu văd.
De aceea, cei care văd sunt datori şi mai mult să-L binecuvânteze, mai ales că văd.
Sufletul meu şi fiul meu, noi să nu uităm niciodată.


Slavă, slavă şi laudă veşnică Ţie, Dumnezeul şi Mântuitorul nostru, Care eşti atât de aproape de fiecare dintre noi şi atât de bun cu fiecare, că fiecăruia ne arăţi o unică grijă şi dragoste, făcând neîncetat atâtea minuni pentru noi.

Ajută-ne să le vedem cu bucurie şi cu mulţumire.
Şi să strigăm din tot sufletul nostru în fiecare dimineaţă, şi seară, şi zi, şi noapte: slavă, slavă, slavă Ţie! Amin."


Traian Dorz - din volumul "Hristos, Pâinea noastră zilnică"

Niciun comentariu: