duminică, 8 martie 2009

Iarta-ma, draga mea mama


Vitas - Mama

Mi-e greu prin cuvinte sa exprim
Acele sentimente care ma cuprind...
Cum sa explic totul cand noapte de noapte
Gandurile nu-mi dau pace.
Imi amintesc de tine, mama,
Draga, iubita mama, iarta-ma
Ca incapatanat am fost mereu
Si mi-am ales drumul cel greu.

Iarta-mi, draga mama, despartirea,
Scrisorile mele rare!
In gand iti sarut mana
Si buzele tale stranse.

Adesea plang, amintindu-mi,
Cum te suparam din cand in cand,
Iarta-ma, draga mea mama,
Pentru ultima data, iarta-ma, iubind!
Cat de multe nu intelegeam atunci,
Cat de multe mai am de inteles,
Probabil am iubit prea putin
Si nici acum dragostea n-o pricep.

Iarta-mi, draga mama, despartirea,
Scrisorile mele rare!
In gand iti sarut mana
Si buzele tale stranse.

Dragoste a ta-i fara masura,
Ale tale sperante si visuri...
Iarta-mi maniera mea dura
Din cauza careia te suparai.
Acum stiu mai multe despre viata,
Am reusit mai bine sa o inteleg.
Imi amintesc de a ta grija
Si tare as vrea sa te-mbratisez!

Iar ta-mi, draga mama, despartirea,
Scrisorile mele rare!
In gand iti sarut mana
Si buzele tale stranse.

4 comentarii:

Bejenaru Gabriela spunea...

ar trebui sa ne cerem iertare mai des la mamele noastre,foarte frumoasa poezia

Sorin M. spunea...

Da, sunt extraordinare versurile si au si o melodie frumoasa...doar ca este in rusa. Eu m-am regasit mult in aceste ganduri

Mariana spunea...

,,Iarta-ma, draga mea mama,
Pentru ultima data, iarta-ma, iubind!
Cat de multe nu intelegeam atunci,
Cat de multe mai am de inteles,
Probabil am iubit prea putin
Si nici acum dragostea n-o pricep."


Superbe versuri, Sorin! M-au emoţionat până la lacrimi...
Le-am recitit de atâtea ori!
De ce oare mi se pare că sunt versurile tale?! :)

Ştiu că ziua de ieri a fost mai grea pentru tine...Dar, dacă te-ai uitat atent, poate că ai zărit pe cerul primăverii o rază mai aparte, raza de lumină a mamei care te veghează de sus şi care aprimit cu atâta drag buchetul ghioceilor recunoştinţei tale..şi roua de pe ei...

Sorin M. spunea...

Mariana, ziua de ieri nu a fost o zi grea. Trebuie să mărturisesc că nu mi-au ajuns banii pentru câte mame dragi mie, aveam în jurul meu...în ochii lor am descoperit rouă de care vorbeşti...în ochii lor am văzut chimpul mamei mele...
Totuşi eu continui să cred că adevărata zi a femeii creştine, a mamei, este şi trebuie să fie ziua de 25 Martie - Sărbătoarea Buneivestiri -Maica Domnului este modelul desăvârşit de fecioară şi Mamă.