marți, 14 octombrie 2008

Un singur vers, dar atâta ecou!!!


Ploaia
Cerul îşi picură iar plânsul...şi plouă...

Credinţa
Cu stropi de rouă pe aripi spre Tine mă-nalţ!

Dor
Te iubesc copilarie! Întoarce-te iar!
Aripi
Copilul din suflet are zboruri eterne.
Mister
În tăcerea tăceriii se ascunde un dor.
Coroană
Lacrimă ninsă peste părul cernit de timp.

Jertfa
Poem cu litere de aur şi de sânge.

Pe hârtie
Lacrima de dor este o silabă amară.
Zâmbet
Un fluture aşezat pe două petale.
Ucenicul
O piatră mică ruptă dintr-o stâncă mare.

Învăţător
Cunună de flori celor şapte ani de-acasă.

Dor
O inimă ce bate undeva departe
Prieten
Departarea nu il schimbă...dragostea-i aceeaşi
Prietenie
Două inimi ce pulsează inspre-Acelaşi Dor
Frigul
Eu nu mă sperii...Inima imi este rug aprins....

Iubire
Tu, Graţie Divină, nu ceri nimic în schimb!
Iubire
Ce Dar nepreţuit se-ascunde în cuvinte!...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Fiecare pagină pe care o scrii îmi cam ţine sufletul pe înălţimi...

Mă uit la aceste poeme într-un vers , poeme după modelul poetului Ion Pillat, sunt de atâta rafinament!
Nu pot să spun decât ,,Un singur vers, dar câtă iubire, câtă gingăşie, cât dor...!" E o adevărată odihnire în frumos...
Aş vrea să aleg unul să îl redau aici...dar pe care?!..e o mare dilemă...aşa că îl voi alege pe ultimul ,,Iubire
Ce Dar nepreţuit se-ascunde în cuvinte!..."

Mulţumesc mult pentru aceste mărgăritare...pentru aceste cuvinte care ascund Darul nepreţuit...

Cu mare bucurie , am reunit poemele mele într-un vers şi le redau aici, sperând că vor fi un mic dar...

Cerul albastru

Priviri de dor din Dumnezeu ne-aduc Seninul.

Pe Cruce

Îi iert! Rosti Iubirea-n taina răstignirii...

Părtăşie
Hristos e-n noi! Privirea-n zâmbet se-odihneşte...

Dor de Cer
Mă gândesc la Tine şi mă surprind zâmbindu-Ţi...

Rai
Tresar...Doi Ochi m-aşteaptă în răcoarea zilei...

Soare
Lumini şi umbre...Mătăsuri fine strălucesc...

Copilărie
Doi îngeri trişti se joacă de-a copiii veseli...

Creştinul
Credinţă-n dor, aripi de mister ţi-s coroană...

Crucea lui Hristos
Între Pământ şi Cer a triumfat Iubirea...


Crucea mea
Suspin de dor pe trandafirii răstignirii...

Sora
Povestim zâmbind despre frumoase amintiri.

Frate
Nădejdi se grămădesc pe umerii puternici...

Prieten
Lumină-n noapte, răcoare-n arşiţa amiezii.

Vorbă dulce
Zâmbesc de dor când mi-amintesc şi te-ndrăgesc mai mult.

Rugăciune
Eu tac şi mă închin...Tu-mi iei în palme-al meu suspin...

Vecernie
Mai stai, Lumina mea! E noaptea prea adâncă...

Dor şi Vis
Din dor prea greu de Cer se naşte tainic Visul.

Aniversare
În inimă se-mpart feliile iubirii...

Prieteni
Păşim încrezători pe-aceleaşi curcubee...

Îmbrăţişare
Ţi-aud ritmul inimii, Iisus! Mă strângi la piept?!

Linişte
Se-aud tăcerile din Rai - ecouri blânde...

Lumină
În peştera din suflet a răsărit o Stea!

Stea
Sclipire din iubirea Lui Hristos străluce...

Noapte
În dorul de Lumină se-aprind steluţe mii.

Dimineaţă
Îmbrăţişări de raze sărută roua-n zori.

Elev
Copil ce-ntinde aripi spre florile Luminii

Poem
Frumosul din suspine se-alcătuişte-n rime...

Cati
Iubirea înţeleaptă recită psalmi de dor!

Dăruire
Căldura şi lumina-ţi dau! Lasă-mi doar cenuşa...

Aşteptare
Din gheme de speranţe se ţes frumoase vise...

Acolo
Tărâm fără de lacrimi se scaldă-n curcubee...

Curcubeu
Un Dumnezeu Preasfânt ne-arat-a Lui iubire..

Mângâiere
Aripa de înger atinge sufletul rănit...

Comunicare
Fluid tainic revărsat în inima deschisă...

Frigul
Biet copil ce tremură în dorul după Soare...

Prieten
Un fagure de miere în limonada vieţii.

Prietenie
O stea străluce după perdeaua de-ntuneric...

Rugăciune
Aripa mea de dor, ce drag ne este zborul!...

Somn
Tihnită legănare pe aripi de visare...

Vis
Crâmpei de taină din dorul inimilor noastre.

Zori
Surâsul noii zile mă-nvaţă să zâmbesc...

Rouă
Lacrimi din vise cu îngeri aşteaptă Lumina...

Gard
Înalt şi gros şi totuşi Iubirea l-a topit...

şi acum încerc un poem mai special:

Sorin
Frumuseţea e-n dor, în iubire şi-n cuvinte...

Abia aştept pagina următoare!!!