sâmbătă, 28 noiembrie 2009

SPOVEDANIE


Am omorât vreodată
vis de om?
Am risipit speranţă
şi am făcut să sece roua?
Am lăsat dorul
dezbrăcat şi singur
să bată pe la porţi străine?
Am lăsat în ger lumina
şi am primit deşertăciunea
în casă?


Am condamnat cuvintele
să tacă
sau am sugrumat
vreun vers ce mi-a bătut
la uşa sufletului?


Am călcat în picioare
o inimă ce bătea pentru mine,
dar în pieptul altui muritor?


Am vorbit
de am speriat tăcerea?


Câte întrebări
De a căror răspuns mă tem...
Câte întrebări
Pentru care plătesc...


Scrisa de LUMINIŢA ALDEA, autoarea romanelor "NISIPURI MIŞCĂTOARE" si "ACASĂ", si a volumului de versuri "SUFLETUL MEU: UN MORMÂNT DE VISE" publicate pe site-ul GLOBUSZ PUBLISHING,

Un comentariu:

mmary spunea...

Versuri superbe nascute dintr-un suflet ce pare ca l-a cunoscut pe Isus ...doar o dulce intimitate cu EL le putea inspira...

"Câte întrebări
De a căror răspuns mă tem...
Câte întrebări
Pentru care plătesc..."

cat de adevarat...

Fiti binecuvantati !