duminică, 26 octombrie 2014

Dacă e duminică, e rugăciune...


,,Tată...Te-am întâlnit de-atâtea ori când simţeam în suflet tristeţea, dezamăgirea...Te priveam printre lacrimi strângându-mă la piept... am simţit dragostea Ta, încrederea Ta, bunătatea Ta...şi ...mi-am dorit să fiu ca Tine...
Doamne, pune în pieptul meu dorul veşniciei, doru
l Tău....învaţă-mă să Te privesc...să primesc căldura ochilor Tăi, bătaia caldă a inimii Tale....învaţă-mă să simt ca Tine...Trăiesc o viaţă uneori aşa lipsită de sens...lipsită de Tine....şi uneori....prin intuneric Te strig....cum am ajuns aici?
Da....am greşit.... şi acum îmi dau seama că nu am realizat nimic....pune în mine o inimă nouă, un duh nou şi statornic.... dă-mi din bucuria Feţei Tale....
Doamne, eliberează-mă de egoismul meu, de mândria mea, de răutatea mea... eliberează-mă de mine....şi dă-mi forma Ta.....
Te-ai dat pentru mine....mă infior ce eşti..... cu
ce dragoste m-ai iubit....cu ce căldura m-ai primit.... Te simt atât de aproape....
Cred în Tine.... mă predau Ţie..... fă ce vrei cu fiinţa mea.... zdrobeşte-mă, dar nu mă părăsi....
Mă gândeam uneori la minunăţia lucrărilor Tale, la destoinicia mâinilor Tale, ce frumos m-ai creat! Ce ai pus în mine! Doamne, Te laud! Te iubesc! Învaţă-mă căile Tale şi dă-mi harul să le urmez! Amin! "

PS. Rugăciunea de mai sus îi aparţine lui Sorin...am preluat-o de pe Forumul Oastei Domnului.

Niciun comentariu: