sâmbătă, 9 mai 2009

Atat iubesti, cat daruiesti








Pr. Conf. Univ. Dr. Constantin Necula

3 comentarii:

Friendforu spunea...

Liturghia, Rugaciunea si Harul sunt lucruri cheie in viata fiecarui crestin, avand toate acestea suntem cu adevarat impliniti.

Anonim spunea...

Extraordinar,... fenomenal... Pr. Necula, mi-a intrat la suflet si Doamne, cate s-au spus pentru sufletul meu. Ma intebam la un moment dat: "Oare parintele ma cunoaste?..." ma-am regasit aproape in intregime pe mine si viata mea.
Multumesc Sorin!

Gabi spunea...

In partea a IV-a parintele spune o istorioara cu un samurai.La inceput nu gaseam legatura ca mai apoi sa exclam : Doamne, ma iarta!
Prin aceasta istorioara, dar si prin celelalte, parintele mi-a pus o oglinda in fata in care m-am vazut asa cum eram.
Ascultai si voi si spuneti-mi daca nu am dreptate...