joi, 20 noiembrie 2008

Atâta ecou, într-un singur vers!!!

Ego
Tu, munte, ce erupi lava neiubirii!

Dor
Cruce pe care se răstigneşte iubirea.

Femeie....
Culoare nedefinită mereu schimbatoare!

Femeie
Tu, înger şi oglindă a sufletului meu!

Femeia
Roua dimineţii si soarele căminului.

Bărbat
Oglindit în chipul femeii, uită de el.

Mântuirea
Se lucrează în prezent, mâine nu-i al nostru...


Mântuirea
Act de absolvire a Şcolii Duhului Sfânt.

Banii
Nu se schimbă şi nu au curs în veşnicie!

Aproapele
Eşti tu, cel în a cărui inimă mă descopăr.

Iubire de aproapele
Cheie ce deschide măreaţa poartă spre cer.

Dar
Suvenir ce ascunde universul iubirii

Dar
Trădează iubirea ce nu se poate ascunde

Dar
Reflexie a frumuseţii sufleteşti

Un comentariu:

Anonim spunea...

Sorin, ziceam mai demult că:

Frumuseţea e-n dor, în iubire şi-n cuvinte...

şi aveam dreptate! Iată câtă frumuseţe în aceste poeme într-un vers!
Permite-mi să le adun şi pe ale mele şi să ţi le fac dar azi, de ziua ta :)

Timp
Ce gust de Veşnicie e-n clipa părtăşiei!

Prieten
Ecou de Cer în taina inimii curate.

Prietenie
Taine-abia şoptite se-nalţă-n zboruri albe...

Lacrimi
Diamantele iubirii strălucesc în ochi de dor...

Lacrimi de pocăinţă
Rouă pe crinii sufletului neînfloriţi...

Cuvinte frumoase
Iubesc!...În suflet zboară fluturaşi de aur...

Un ,,Alter"-EGO
Tu, munte, ce înghiţi propria-ţi iubire..

Căldură sufletească
Un şal ce înfăşoară străinu-nfrigurat

Baladă
Un Psalm îşi cântă dorul în murmur de izvor

Iertare
Iubirea uită totul şi leagă răni adânci...

Rugăciune
E ceas de taină...Inimile îşi vorbesc...

Pocăinţă
Lacrima se roagă şi-mi spală-a mea fiinţă.

Lacrimă
Surâs de rouă aninată-n gene triste.

Robie
În scoica de plumb mă ţine un lanţ de-ntuneric...

Rouă
Stropii bucuriei inundă zorii zilei

Bărbat
Un braţ plin de putere adună flori de stele.

Bărbat
Poem scris cu sudoare pe fruntea de lumină.
Soţ
Tu, înger şi domn şi preot al casei noastre dragi

Femeie
Misteru-mbobocirii şi lacrima-nfloririi

Lumină
Se văd culori...În noapte totu-i neculoare...

Curcubeu
Culorile au sens în dulcea armonie.

Scrisoare
Înmoi peniţa-n dor şi scriu cuvinte parfumate...

Timp
Un ţărm scăldat de clipele eternităţii

Timp de părtăşie
Gustăm din ceea ce va fi şi tresărim de dor...

Rugăciune
E clipa sfântă-n care Îţi spun cât Te iubesc!
Îngenunchere
Lumina şi sfinţirea m-au biruit din nou...

Fericire
Se cunună-n doruri o lacrimă şi-un zâmbet...

Zâmbet
Poemul fericirii în versu-i nerostit...

Lacrimă
Poemul din privire cu străluciri de dor...

Aproapele
Atunci când rana mi-o alini, îmi eşti aproape...

Iubire de aproapele
Nu te cunosc, dar te iubesc legându-ţi rana.

Seară
La gura sobei se-ntâlnesc amintiri și vise.

Noapte
Umbra soarelui pe cer s-a-mpodobit cu stele.

Mama
Te-nvaţă ce-i surâsul şi-al îngerilor zbor

Leagăn
În braţ duios de mamă găsit-am legănare.

Despărţire
O ultimă privire mi-a-mbrăţişat fiinţa...

Dor înlăcrimat
Ce-atuncea n-am rostit, azi lacrima grăieşte.


Şi acum nişte poeme pentru sărbătoritul de astăzi :)

Sorin

Poem de dor cu vers în ritmuri de iubire

Un zâmbet de lumină în roua din priviri

Zbor alb de fluturaş cu aripi de petale

Vis împlinit când levănţica e sub pernă

Un trandafir desface petale de-amintiri

Parfum de primăvară cu iz de Paradis


LA MULTI ANI!

PS....sunt momente speciale în viaţă în care ,,risipa" are justificare...