vineri, 9 aprilie 2010

VAS DE DOR…













Mi-aşa de dor să port un strai de nemurire,

Cum l-am avut când Tu m-ai plămădit.

Când Mâinile-Ţi lucrau ca să imi dea sfinţire

Şi Inima-ţi frângeai s-o poarte-un vas de lut.

Căci de atunci ,ATÂT DE MULT TU M-AI IUBIT!


Mi-aşa de dor să Te privesc în soare,

Aşa cum pentru prima dată Te-am privit.

Când mi-ai deschis cu tină şi scuipat vederea

Ca să-mi araţi ,că nu-i destul CÂT M-AI IUBIT!


Şi mi-e prea dor să simt îmbrăţişarea

Ce am primit atunci când pe pământ TU m-ai trimis.

Şi-atunci când m-am întors, şi-am înţeles că eşti Iertarea,

O, Domnul meu,CÂT DE IUBIT EU ÎS!


Şi doruri clocotesc în inima-mi

Să Te cuprind ,să Te privesc…

Să nu mai fiu decât cea care-am fost ATUNCI,

Când pentru prima dată ,am auzit doar un cuvânt:

EU TE IUBESC.


(iulie 2007)

autor Estera Stan


Niciun comentariu: