miercuri, 18 august 2010

Poetului ( dor )



Rătăceam
ademenită de dor
pe poteci neumblate
am găsit
o poezie aşteptând poetul
număra descrescător
rostogolirile fierbinţi
din ploaia de stele
îşi creştea lăstarii
pe rotunjimi de pietre umede
vechi meteoriţi de iubire
stavile apelor grăbite
spre risipire
în neantul de vise
mi-am sfinţit
căuşul palmelor
cu apa neîncepută
în limpezimea ei
printr-un ochi de cer
i-am zâmbit şăgalnic
poetului...

( Mariana L. )

Un comentariu:

Miriam spunea...

Iată şi varianta lucrată pe Lira21.

Şăgalnic spre poet
( dor )

Rătăcesc
ademenită de şoapte doruite
pe poteci neumblate
găsesc prin desişuri
o poezie nesemnată încă...
număr descrescător
rostogolirile fierbinţi
din ploaia de stele
îmi cresc lăstarii
pe rotunjimi de pietre umede
vechi meteoriţi de iubire
stavile apelor grăbite
spre risipire
în neantul de vise
îmi sfinţesc
căuşul palmelor
cu apa neîncepută
în limpezimea ei
printr-un ochi de cer
îi zâmbesc şăgalnic...

( Mariana L.)